עצמאי אחריותו כפולה – למשפחתו וללקוחותיו. בנוסף, כל נכסיו חשופים להתחייבויות כספיות שנלקחו לטובת העסק. לכן ניהול הסיכונים והביטוחים לעצמאי הינה משימה מורכבת אשר ראוי להפקידה בידי אנשי מקצוע נכונים.

אנו בסוכנות בעלי ניסיון רב בניהול כל ההיבטים לעצמאי – רכישת כיסויים אשר יגנו עליך מפני תביעות מגורמים שונים כגון אחריות מקצועית, הגנה על רכוש העסק, חיסכון פנסיוני בהתאם לדרישות החוק, שימוש ביתרונות המיסוי אשר יאפשרו לך ניצול טוב יותר של כספיך, טיפול בתביעות מול הגורמים השונים וחשוב לא פחות – נפנה לך זמן וכסף שיאפשר לך לבסס את העסק החדש ומקום אחד אשר בו יתנהלו בשקיפות הוצאותיך מול חברות הביטוח והסיכונים ינוהלו במקצועיות.

לרוב עצמאים רבים מאבדים אחיזה בהוצאות במיוחד בעת התרחבות העסק, ולכן דווקא בתקופה זו בה אתם מתחילים לראות את ההצלחה חשוב שלא להיקלע לשאננות ולבדוק היטב את הפתרונות הקיימים מול תנאי השוק והתאמת הקיים לצרכים.

ככלל יש לבדוק בין היתר את התחומים הבאים: התאמת הביטוחים העסקיים הנדרשים לרכוש, ציוד, מלאי ופעילות העסק, דרישות לביטוח סיכונים מלקוחות או גופים מולם פועל העסק, חבויות לצד ג' ולעובדים, חבויות מקצועיות, סיכוני סייבר, תיק החיסכון הפנסיוני לבעל העסק וכן התנהלות נכונה בעסק לפי דרישת חוק פנסיית חובה.

היכרות רבת שנים עם צרכי העצמאי בתחומי פעילות רבים, אפשרה לנו לפתח פתרונות ייחודים עבור העצמאי יחד עם מערך שירות ברמה גבוהה מול חברות הביטוח השונות. הקשיים והאתגרים של העצמאי נהירים לנו ואנו נתאים ונטפל לכם בפתרונות הנכונים והיעילים ביותר לאופי פעילותכם.

הצטרפו אלינו, אנו רוצים להיות שותפים להצלחתכם!

שירותי סוכנות הביטוח חווה פז יסייעו לכם לסלול את הדרך הבטוחה להצלחה ויבטיחו לכם שקט נפשי ויכולת ריכוז בדבר היחיד שיבטיח את הצלחתכם – המשך הנאה ביצירת ערך מוסף רב יותר וטוב יותר ללקוחותיכם

 

webthenet עיצוב ובניית אתרים