מרבית המשפחות בישראל מתמודדות עם יוקר המחיה אשר הינו אתגר כלכלי לא פשוט. ניהול החיים הכלכליים והתכנון קדימה, בעיקר כאשר מדובר במשפחה צעירה, טומן בחובו הרבה שאלות. חוסר הניסיון עלול להוביל לביצוע טעויות שישפיעו על עתידה הכלכלי של המשפחה.

סוכנות הביטוח חווה פז, הינה סוכנות משפחתית וניהולה כיום נמצא בידי הדור השני. אולי זוהי הסיבה שנושא ניהול תיקי ביטוח עבור משפחות נוגעת כל כך בלב ליבה של הסוכנות.
ניהול ותכנון מושכל של תיק הביטוח ובראיה עתידית, יסייעו למשפחה לקבל החלטות כלכליות נכונות שהשפעתן תתברר שנים קדימה.

מעל הכל, הערך המוסף שלנו בא לידי ביטוי ברגעים הקשים בהם היא זקוקה לו ביותר. אירוע של מחלה או תאונה, נזק לרכוש או מקרה פטירה חס וחלילה, מערערים את יציבות המשפחה ופוגעים בעתידה. ברגעים אלו, הידע המקצועי והניסיון יועמד לרשותכם יחד עם ליווי ויחס אישי אשר לא יותיר ספק לגבי זכויותיכם מול חברות הביטוח.

 

לכל משפחה יש את הביטוחים המתאימים ואפיקי החיסכון הנכונים עבורה

בתחילת הדרך אנו בודקים את המצב הכלכלי של המשפחה ואוספים את הנתונים הרלוונטיים שכוללים בין היתר: הוצאות מול הכנסות, קרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות, נכסים (נזילים ולא נזילים), מצב בריאותי והימצאותם של ביטוחים קיימים ממקורות שונים. לאחר השלמת איסוף מלוא המידע יבוצע תהליך אשר בסופו תבוצע התאמה של פתרונות הביטוח והחיסכון לצרכי המשפחה ומטרותיה.
השירות האישי והליווי התקופתי מונע הוצאות מיותרות, דואג לעדכניות הכיסויים והתאמתם ומאפשר למשפחה לחסוך בתבונה ליעדים שהוצבו.

אנו פועלים מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות הגדולים ביותר בישראל ומאפשרים לכם ניהול במקום אחד מול כל הגופים תוך שמירה על אינטרס המשפחה וטיפול בכל צורך או אירוע ביטוחי.

הידע המקצועי והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים מאפשר לנו לסייע למשפחות רבות להתנהל בצורה חכמה ומבוקרת ולדאוג לעתיד, אחרי הכל, איננו יודעים מה יביא המחר אך באמצעות ניהול ובקרה נכונים לאורך שנים, הסיכוי להשגת היעדים ושמירת בטחון המשפחה גבוה לאין שיעור.

צור קשר לפגישה אישית וחמימה.

webthenet עיצוב ובניית אתרים