במציאות בה אנו חיים, בשונה מהעבר, קיימת העדפה של הנאה מידית על פני דחיית סיפוקים. לאור זאת, חסכון והשקעה לצורך השגת יעדים והגשמת מטרות, נתפסים כאתגר ומצריכים ידע והתמצאות רב תחומית בשלל הפתרונות הקיימים בשוק.

בנוסף, ידע וניסיון בתחום החיסכון וההשקעה, מוביל להשגת יציבות ובטחון רב יותר כנגד המטרות והיעדים שהוצבו.

בשנים האחרונות התפתחות שוק ההון והנדל"ן יחד עם רמת מודעות בקרב הציבור, הובילה למגוון רחב של אפיקי השקעה וגידול חד במספר השחקנים המנהלים אותם. שילוב זה יצר תחרות רבה המוזילה את עלות אפיקי ההשקעה עבור המשקיע ויחד עם זאת הגביר את שיווקם האגרסיבי.

על רקע זה ובשל פערי הידע הנדרש, אנשים רבים המעוניינים בהשקעת כספם, מבצעים החלטות שגויות תוך לקיחת סיכונים. החלטות שהשלכותיהן, לעיתים בלתי הפיכות לאור מרכיב הזמן.

מה הפתרון?

תכנון ארוך טווח אשר מאפשר ללקוח ולמשפחתו לבצע ניתוח מצב קיים, לקבוע מטרות ולהציב יעדים תוך ליווי מקצועי לאורך זמן עד להשגתם.

אלו שירותים תקבל מאיתנו?

ליווי כולל משלב ניתוח המצב הקיים, אפיון הצרכים, בחינת פתרונות אפשריים, יתרונות מיסוי ובדיקה תקופתית מול המטרות שהוצבו.

אפיקי ההשקעה הינם רבים, מגוונים ובעלי רמות סיכון שונות, האפשרויות הרבות עשויות להיות מבלבלות מאוד עבור המשקיע הפוטנציאלי, אך הסוכנות שלנו מסייעת ללקוח למצוא את המסלול הנכון עבורו. אחד הדברים המרכזיים ביותר בהם יש להתחשב כאשר משקיעים כספים הוא להתאים את אפיק ההשקעה לצרכיו וליכולותיו של המשקיע.

הוותק והניסיון הנרחב של סוכנות חווה פז לביטוח והעבודה מול בתי ההשקעות הגדולים מסייעים לכל לקוח לקבל את מלוא האינפורמציה בשפה ברורה ופשוטה – דבר שהופך את תחום ההשקעות להרבה פחות מאיים ולהרבה יותר ברור ונגיש.

באמצעות ההכוונה, הייעוץ והמיקוד, מצליחים לקוחותינו הרבים להשקיע את כספם בצורה נכונה ומשתלמת שמותאמת לאופיים, לשלב החיים בו הם נמצאים ולרמת הסיכון שהם מוכנים לקחת.

webthenet עיצוב ובניית אתרים