דרישות החוק והעלויות הכבדות הכרוכות בעמידה בדרישות אלו, מציבה את התחום הפנסיוני בחברה במקום גבוה ברשימת ההוצאות.

אין יותר מתסכל מבעל החברה לשמוע אי שביעות רצון של העובדים מההתנהלות בתחום מורכב זה. לעיתים קרובות בעיות בתחום זה מסיטים את תשומת לב העובדים ומנהלי החברה מהמיקוד בפעילות החברה. מצבים אלו לרוב גורמים לחיכוכים מיותרים ובזבוז זמן ומשאבים יקרים נוספים.

התווית ההסדר הפנסיוני הנדרש וניהולו חוסך לחברה זמן יקר ומשאבים, דואג כי המעסיק יפעל בהתאם להוראות החוק, מאפשר לעובדים הגנה רחבה יותר יחד עם חיסכון גבוה יותר בפרישה. בנוסף, המערך הפנסיוני גם כולל הטבות לעובדים וחיסכון כספי למעסיק בהוצאות.

אנו בסוכנות פועלים לקשר בין הגורמים השונים באמצעות ניהול מסודר של כל המעורבים בתחום הפנסיוני – המעסיק, העובד, הנהלת חשבונות, חברות הביטוח, קרנות הפנסיה ובתי ההשקעות.

סוכנות הביטוח חווה פז מספקת שירותים פנסיונים מלאים לחברות וארגונים, בהם יש צורך בסיוע, בקרה ומעקב אחר קליטת עובדים חדשים וטיפול שוטף בנושא ההסדרים עם כל עובד ועובד.

במסגרת ההסדר הפנסיוני אנו מטפלים בבדיקת התיק הפנסיוני והביטוחי הקיים, התאמתו לשכרו ועיסוקו של העובד, פתיחת תוכנית פנסיונית באם נדרש, הוזלת דמי ניהול, איחוד הקופות במידת הצורך, דיווח והפקדות חודשיות, בקרה אחר תפקוד הקופות ופעילותן התקינה וטיפול מהיר בעת עזיבה או פרישה.

 

מציעים לעובדים תנאים מצוינים? שימו לב

הבירוקרטיה מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה בשלב בירור ההסדר הפנסיוני הקיים לעובד, יחד עם הוראות החוק לגבי אחריותו של המעסיק מציבה קשיים רבים בתחילת קליטתו של העובד.

כסוכנות, המעורה בדרישות החוק, יש לנו את האפשרות להקל עליכם את התהליכים השונים ולטפל ברמה המקצועית ביותר בביטוחים הפנסיונים של העובדים החדשים והקיימים.

בנוסף, סוכנות ביטוח חווה פז מסייעת לעובדי החברה לחסוך בעלויות ולקבל תנאים משופרים מחברות הביטוח. יתרון זה מגדיל את החיסכון העתידי של העובד ומשפר את ההגנה במקרה של אובדן כושר עבודה ובמקרה פטירה.

 

מישהו לסמוך עליו

דווקא בחברות וארגונים גדולים, בהם העומס על מנהלי הכספים וחשבי השכר הוא גדול, יש צורך בסיוע חיצוני של סוכנות מתמחה, המסוגלת לא רק להקל על עומס העבודה ולדאוג לכל נושאי הפנסיה, הקרנות והביטוח, אלא גם להעניק ערך מוסף לעובד אשר ליווי וטיפול אישי מולו מוריד את הלחץ מהמעסיק.

אנו אחראים לבצע בדיקות תכופות של כל הביטוחים, לוודא את תקינות ביצוע ההפקדות החודשיות ומסייעים לעובד ולמעסיק בעת עזיבה. באופן זה העובד ואתם תהיו מרוכזים בפעילות להצלחתה של החברה.

צרו קשר לפגישת היכרות

webthenet עיצוב ובניית אתרים